HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.07.16. 23:21 Zsebike

ez még címet sem érdemel

    Na igen egy újabb érdekes és hasztalan nap...Vagyis számomra nem hasztalan, de mivel az emberiségért semmit sem tettem, ezért most itt és most jogosan állithatom hasztalan:))
    Szal ma Nórimmal voltam egész délután és kurva jó volt...érdekes mikor vele vagyok minden megszűnik létezni, mármint a problémák:))) --> uh nem kell rosszra gondolni:))
    Előtte és utána pedig gondolkodtam, mivel most sajnos az életem elég sok terén nagy dilemmában vagyok és ez nagyon szar...Nagyon sok olyan döntést kell hozzak, ami valakinek mindenképp fáj, és ez nem jó...Határozottan állithatom valami baj van ezzel a világgal és igen néha úgy gondolom lehet jobb lenne kiszállni, de nem tehetem, mert sokan vannak akik számitanak rám, akiknek még fontos vagyok...
    De akkor mégis mit tegyek?? Mi a helyes út??? Ha otthagyom az egyetemet és szakot váltok akkor sokaknak csalódást és hatalmas fájdalmat okozok...amikor ma mondtam Nórinak lehet jobb lenne ha szakot váltanék vagy valami akkor kissé furán nézett rám, épp hogy csak azt nem mondta mekkora hülye vagyok! Pedig talán lehet, hogy neki lett volna igaza, mert elvileg ezt szeretem, mindig is erre vágytam és most meg nem kell?? Hát igen hülye vagyok, de nem tudok mit tenni, hiányzik nagyon a matek és ez az ami a véremben van...Úgy tűnik télleg valamit nagyon elqrtak a szüleim mikor megcsináltak vagy nem tudom:))
    Szal ha otthagyom az 5 embernek biztos nagyon fájna! Lehet, hogy többnek is, de az igazándiból nem érdekel, most nem kell félreérteni szeretem őket, csak vannak dolgok amik szarul esnek és akkor ők sem kérdezik meg, hogy ugye nem bántottalak meg...Hát kapják be!!!!
    Aztán ugye ott van Doki!! Egyszerűen nem tudom mi a helyes...Nem tudom mennyit bír ki ez a barátság és valójában nem tudom, hogy ez beelfér e még a barátság definiciójába...Emlékszem mikor egyik barátnőm egyszer hasonlót tett én lekurváztam és akkor nagyon megharagudott...Nekem akkor nem lett volna jogom itélkezni,de mégis megtettem, mert azt hittem ezzel nem ártok senkinek sem...Csak pont azt nem vettem figyelembe, hogy ezzel pont őt bánthatom meg...Erre meg tessék itt vagyok én, semmivel sem vagyok jobb, mint ő és nekem mégsincs aki lekurvázzon!!! Hát asszem ez az élet fintora... Na mind1, Doki most úgysincs itthon és mire hazajön úgyis már elfelejt azt kész...
    Viszont ma hazajött Szücsy és, hogy őszinte legyek ennek egyáltalán nem örülök...Eddig Karchee tök normális volt, de most hogy Szücsy itthon van tuti megint más lesz és ő kapja a normális Karcheet, nekem meg marad az ingerlékeny...Nem mintha bajom lenne, csak ez akkor is igazságtalan...Komolyan mondom nem tudom mit ártottam én a világnak, de ez geciség!!! Mér pont Szücsy????????? Mér nem Nóri vagy Erika vagy Bazsi vagy bárki más??? Elegem van....Ez a végső kibukáshoz vezetett, hogy itthon van:(( És ezt sajnos mindenki észrevehette rajtam, mert este sajnos azokat az embereket torkolltam le MSNen akik semmit sem ártottak nekem, és most ez nekem kellemetlen...Szegény Kata kapta a legtöbbet, dehát erről télleg nem tehetek, mert ott más is volt ám azért amiről az a bunkó Jézus tehet...Uh döntöttem is, nem megyek velük Balaton körbebiciglizni, menjenek csak maguk biztos jó lesz...Szegény Danit is megbántottam, holott ő nem érdemli meg..Karcheeval is bunkó voltam, mondjuk az úgy igazán nem érdekel, mert vele is előfordul, hogy az nem is kevésszer és utána mégsem gondolkozik el, hogy megbántott vagy valami...---> EZ NEKEM NEM MEGY!!! Hiába probálok napok óta önző lenni mégsem megy!!De mi az amit rosszul csinálok?? Hisz annyi önző, szemét tetű van a világon és ez nekik csak úgy jön magától, én meg ki akarom próbálni és nem megy...
    Na jó általában hosszú nap után hosszú gondolkodás....---> DE MOST NEM!!! Azt akarom, hogy üres legyen a fejem végre, hogy ne legyen az hogy azon gondkozzak, hogy jajj szegény ez meg az....Hát basszus azon gondolkodik egyáltalán bki is hogy jajj szegény Vera???? Hát nem....
Na jó inkább ezt itt és most abbahagyom és összeszedem magam és újra happy leszek, emrt az abarok lenni és kész akkor az is leszek....

        .................:::::::::::::::::HAPPY VERA:::::::::::::::::::::.......................

Szólj hozzá!

Címkék: barátok egyetem bla bla bla doki


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr75119341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása