HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.10.13. 23:25 Zsebike

Az én drága Petim

   
    Már egy hete boldog vagyok, egy hete van nekem Peti és igen ki merem mondani, hogy boldog vagyok, néha még orditani is tudnék, annyira jó:) Érdekes módon, mintha már gyermeki faszságaimat is levetkeztem volna, már mások az értékrendek és nem az hogy jajj mi a legujjabb pletyi meg hasonlok. Már nem izgat, hogy az x és az y épp járnak vagy szakitanak, hirtelen az lett a fontos, hogy én is bolodg legyek, én is mosolyogjak és elértem!!! Elértem azt a fajta önzőséget, amiről Karchee minidig mesélt, hogy próbáljam ki, mert milyen jó mikor magammal foglalkozom. ÉLVEZEM!!!

<3 Szabad és boldog vagyok <3
    Olyan, mint egy csoda. Amit nem kérünk, de mégis kapjuk, amikor a gyerek karácsonykor ámulva áll a karácsonyfa alatt hogy honnan került az oda és hogy ki hozta meg stb.... Minden perce egy csoda ennek a kapcsinak, de komolyan...Hirtelen már az sem zavar annyira, hogy a barátaim leszarnak, mert ha szomi vagyok ő megvigasztal, amikor nevetek velem nevet, vagy ha csak nézek akkor ott ül mellettem fogja  a kezem és érzem őt, az én drága dili Petim:) Nem cserélném el semmire sem ezt most, de komolyan:)
<3<3<3BOLDOG ÉS "ÖNZŐ" VAGYOK!!!<3<3<3

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem boldogság


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr58195531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása