HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.07.18. 01:16 Zsebike

szar az élet

    Ma rájöttem az életem  szart sem ér....Folyton csak nyafogok, ha valami nem tetszik és kb ennyi...de ezt nem szabad...minek nyafogni, ha a barátok úgyis látják, ha baj van??? De ha látják mér nem segitenek????????
    Kész feladtam, az életem szart sem ér és üres vagyok...Nem leszek többé szerelmes és nem lesz senkim és semmim, lehet szakot váltok vagy maradok--> nem tudom...De minden esetre annyit tudok, hogy nagyon szar a lelkivilágom, mintha darabokra tört volna a belsőm:( Minden ez egy pasi miatt?? Hát komolyan kezdek nem magamra ismerni.... Már nincs kedvem semmihez , nem megyek utcára csak ha muszáj vagy hivnak (mint pl ma Nórival elmentem az alkalmasságiját megcsináltatni)--> ....::DEPRESSZIÓ::...---> talán ez még nem az, de tuti, hogy igy kezdődik...És most is Kid rockot halgatok és érzem szánalmas vagyok, minden képlékennyé vált, mintha kicsúszott volna alólam a talaj...Innen már nincs kiút...:( Feladtam... Aki nekem kell annak én nem kellek, uh szar az élet....
Megyek aludni, hogy legalább talán álmomban boldog lehessek!!!

13 komment · 11 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr38120075

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Cure Autism 2019.05.04. 12:47:56

WZ-111 Model 5A részletes leírás - -

Trackback: poor breastfeeding 2019.05.01. 22:07:47

The first day *.* - mert Kriscsön aztmondta,csináljak blogot.. : D

Trackback: bedwetting 2019.04.24. 13:43:51

Rahan innen-onnan 2.(cseh) - képregényes szösszenet

Trackback: prevent SIDS 2019.04.10. 06:30:16

Amíg van szív - Versek, Költészet, Publikációk

Trackback: baby first aid kit 2019.03.20. 09:19:35

Zárjuk be a pénzpiacokat - Problémák és megoldások

Trackback: Super Coenzyme Q10 Plus 2019.03.16. 01:48:05

Az „Ess, eső, ess...” és ami mögötte van - Gilitze Blog

Trackback: Classrom Air 2019.02.16. 17:36:30

скачать adobe flash player opera - Rafe Dominguez blog

Trackback: Childcare Center Pasir Ris 2019.02.02. 22:10:11

Bad things about geothermel energy - soidibp

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuuuuu 2007.07.18. 10:08:43

te milyen bolond vaaagy!!!!!!Én itt vagyok neked tudod :$ de ha nem tudnád,akkor most mondom :D szóval ha baj van csak szóóólj :D
puszaaaaaaaa és fel a fejjel,mert ha nem,akkor lenyellek :D:D:D:D értve vagyok?

Néher Gábor 2008.05.05. 17:01:18

Nincs semmi baj Kedves! Ezt mindenki pontosan ugyanígy éli meg. És ha Te is azt érzed, hogy soha többé nem leszel másba szerelmes és üres vagy és nem kívánsz emberek közé menni és kicsúszott a talaj a lábad alól, akkor abban az a jó, hogy éppenolyan NORMÁLIS vagy, mint minden ember. Mert mindenki pontosan ezt érzi. Ez nem DEPRESSZIÓ, hanem SZOMORÚSÁG. Ebből csak LEHET depresszió, ha minden véget ér, mint Máté Péter útja. Jézus úgy tanította, hogy "akkor majd sírás és fogcsikorgatás lesz". A keresztények azt mondták, ez a POKOL. Ezt végig kell járni. Szomorkodj csak Kedves, az IDŐ majd mindent megold. És nem ez a legszarabb. A depresszióból talpra állni! Gyengeként újból harcba szállni, félni a kudarctól, és várni és remélni. Az szar.
Majd lesz valahogy. És majd valahogyan az is jó lesz. És ha már túl leszel rajta, visszatekintve azt fogod látni, hogy ez a mostani is szép volt. Fájt nagyon, de mégis szép volt. Mert mindenkinek ugyanígy fáj az igazságtalanság. Várd a holnapot, és remélj. A világon egy dolog változatlan: a változás. Holnapig csak kicsit változik, de minden nap változik kicsit. És a végére jó lesz.
Na fel a fejjel: Gábor

Chris 2008.08.02. 03:54:43

Hidd el én átézem a gondodat,a fájdalmadat. 100%-ig ugyanúgy érzek mint te és ezért tudom hogy ez nem vígasztal, de mégis úgy éreztem hogy muszáj elmondanom.

dani · http://dsa.hu 2008.08.02. 04:20:21

én is együt érszek veled perpil de 1-2 év és nyugi el mulik. legaláb is nálma az ilyen érzelmi sok 1év 8 hónapomba telt :S:S:S de ez nem ilyen h nem szeretet hanem meg csalás volt itt :S:S szív törésel végződöt :S de inkéb csak az ennyém tört .:S én is 1 évig csak gubasztotam SZINTE a szobámban :S:S de szerencsére ot vanak a barátok h segícsenek az ilyen dolgok ki heverésében :S:S ez hosszú út de a h már monták a poklot végig kell járni :S:S és sok sikert a ki heverésbe nszte msikerülni fog :S:S legaláb ios remélem jó éjt. és nyugi mindíg van meleted valaki ki ki támogat de van h nem veszed észre. néz jól körül és lehet h rá jösz h nem is ő az igaz.(de ezt én nem tuthatom) mind1 jó éjt. esetleg ha érzelmi segícség kell szivesen segítek
msn: dj.dani93@hotmail.com
és ha fel veszel akor mond léci h eről az poldalról vetél fel. de ha nem azt is meg értem és jó éjt és sok sikert :)) :S

Chris 2008.08.04. 01:31:20

na a Dani nagy tag, spanom.ő vele jól lehet depizni, akár csak velem.
Nem tom mért teszem ezt de mind1
az én msn címem:
krisztian.szremko@hotmail.com
velem is jó depizni XD :S

dani · http://dsa.hu 2008.08.06. 15:35:32

ez alap kriszitán :S sajnos :S de a lényeg h te pláéne át ttudod érezni mert neked is most ilyesmi gondod van :S:S
sanjnos :S

Zsebike 2008.08.07. 04:38:55

Sziasztok skacok aranyosak vagytok nagyon..Felvettelek titeket MSNre csak még nem volt időm fentlenni...
Amúgy az egész dologban kb az a poén, hogy ezt a blogrészt tavaly nyáron irtam..Utána boldog lettem és most kb ugyanott vagyok, sőt talán mélyebben is:(

dani · http://dsa.hu 2008.08.21. 16:15:00

mélyeben?? :S:S nee de mért letél mélyeben? :S

Zsebike 2008.08.21. 19:39:51

Mert az élet szar...De ugy érzem kezdek jobban lenni...mert a barátaim maximálisan mellettem voltak most és ennek nagyon örülök, persze az ut sajno smég nagoyn hosszu:S

ctan 2009.02.01. 12:09:47

nekem is szar az életem! 3 év múlva meg fogok halni, és e hír miatt (még decemberben) elhagyott a szerelmem...

Naty96 >_< 2009.03.30. 15:53:55

hali... hat en igazabol teged nem ismerlek... pedig most ahogy ezt elolwastam ugy tunt h mar ezer ewe ismerele... talan csak azert mert magamra talalok a szowegedben... hat ez wan... En is nem egyszer ereztem ezt es sztem en is tok depis wok... bar ezt nem naon tudja senki sem rollam... aki is tudja az is depis... wolna 1 szo amire sehogy sem tudok rajonni... ezt kerdezgetem mindig... ez h > MIERT??? pl miert szulettem meg?? azert h szenwedjek?? *mert szamomra az elet 1 nagy szenwedes* en is tok ures wok... unalams randa es huje....... UTALLOM MAGAAM!!! lehet h ezeket a sorokat walaki rohogwe olwassa el... se nekem ez a walosag.... sokan azt mondjak h igenis szep wagyok... es okos... de tudom h en nem wagyok mas mindt 1 nagy kupac szar.... xD ezt csak azert mondjak h megwigasztaljanak...

ez a depiseg mar naon regota wan jelen az eletemben... sokan azt mondjak h emos wok... mert sokszor elsirom magam... pedig csak erzekeny wagyok es alig wan baratom... aki wan is a hatamogott lemond... es tul sertheto lettem az utobbi idoben... probalkoztam mar azzal h nem weszem figyelembe a tobbieket es proballok boldog lenni de ez nem jott be.... jawasolom sok depisnek meg a "Titiok" cimu filet.... nekem is ugy jawasoltak... bar nekem nem er semmit.... tudnek meg mit keseregni meg... mert a szerelmem is elhagyot... a nowerem akit a wilagon a LEGJOBBAN szeretek!!! azt se lattam mar 5 honapja... ;( es mar sirok... hogy lehet ijen szar az elet???? ahhh.... :"(

Péter 01 2010.10.19. 20:26:59

Hali! Kb én is így vagyok az élettel:( Minden napomszar:( Anyám Apám ver:( Nem látom értelmét az életemnek:(

benyu · http://rpg.blog.hu/ 2011.04.14. 13:52:15

Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET KURVÁRA IGAZATOK VAN!! ÉS HOGY MÉRT? MERT NINCS ÉRTELME SENKI ÉLETÉNEK, LEGALÁBB IS ITTTT NINCS!
süti beállítások módosítása