HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2008.03.03. 14:37 Zsebike

Eltűnt egy lány Óbudáról!

A Budapesti Rendőr-főkapitányság III. kerületi Rendőrkapitánysága eljárást folytat Rácz Vivien (született 1993.08.29.) eltűnése ügyében. A lány körülbelül 152 centiméter magas, átlagos testalkatú, haja félhosszú, barna színű, szeme színe barna.

A Budapesti Rendőr-főkapitányság III. kerületi Rendőrkapitánysága kéri, hogy aki Rácz Vivien jelenlegi tartózkodási helyéről érdemleges információval rendelkezik, hívja a 430-4700 telefonszámot, illetve névtelensége megőrzése mellett tegyen bejelentést az ingyenesen hívható 06-80-555-111 „Telefontanú” zöld számán vagy a 107, 112 központi segélyhívó telefonszámok valamelyikén.

3 komment

Címkék: eltűnt egy lány óbudáról


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr6363465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tóth Fanni 2008.07.12. 19:06:57

Hát mit is tudnék írni én myvipen kaptam egy körlev hogy eltünt Rácz Vivien és tovább is küldtem igaz elöször nem hittem el de aztán elkeztem kutatni a neten és hát... igen megtalálat.... ha bármmit hallok rola bárhol mindenképen értesitek akit tudok!!!

Juhász Barbara 2008.07.30. 23:17:35

Én myvip-en kaptam egy körlevelet és mikor végig olvastam hirtelen elcsattant bennem egy érzés,egy agodó érzés.Még nincs is gyermekem de már féltem őt.Hát először én sem hittem el de aztán egy kicsit nyomoztam és megtaláltam.
Mikor megláttam a képét kirázott a hideg.
Mert eszembe jutott hogy a barátnőm (Csiko Dorina)
mutatott be neki 1-2 hónapal ezelőtt.Sétáltunk beszélgettünk és nagyon jól egyetértettünk azóta nagyon láwwolom szóval nagyon remélem megtalálják amiben tudok segítek.Tudom a szülök sokkal jobbanm a jobban aggodnak érte.Nekem volt egy öcsém és 3.kos volt és egyedül ment reggel suliban de a telefonját otthon hagyta.aztán suli után elmentem érte de azt mondták már haza ment én felhívtam anyut de ő azt mondta nincs otthon.vártuk és 2 nap múlva se jött haza.felhívtuk a rendörséget de semmire se jutottak.Aztán 5 év múlva felhívtak a nyomozók és azt mondták hogy megtalálták a holtestét egy pincében.Szerencsére megtalálták a tettest.De azotta sem tudok elaludni ha megláttom az üres ágyát.

Judit 2008.08.07. 08:44:12


EZ AZ IWIWEN TERJEDŐ HÍR VOLT MÉG TAVASSZAL, CIKI, HOGY MÉG MINDIG KERING

Eltűnt egy lány Óbudáról
vissza az előző oldalra
2008. február 26.


A Budapesti Rendőr-főkapitányság III. kerületi Rendőrkapitánysága eljárást folytat Rácz Vivien (született 1993.08.29.) eltűnése ügyében. A lány körülbelül 152 centiméter magas, átlagos testalkatú, haja félhosszú, barna színű, szeme színe barna.
stb
süti beállítások módosítása