HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2008.07.31. 02:53 Zsebike

Utolsó 1hónapom, avagy műtéttől a boldogságon át az összeomlásig....

    Először is szeretném itt üdvözölni régen nem irt blogomban Rolandot egy régi nagyon jó barátomat. Az, hogy őt meghivtam még nem jelenti azt, hogy ennek örömére sűrűbben fogok irni, mert nem látom értelmét...Tavaly amikor el keztem irni ezt a "szart" akkor még viccesnek tűnt és különben is csak egy hirtelen fellángolás volt Judeettal ami Aligán jött (mégis hol máshol:D)... De nem baj legalább, mint sok minden másról az életben erről is elmondhatom van egy blogom....

   De ha már vettem a fáradságot és beléptem akkor már irok valami értelmeset is...Elmesélem mi is történt velem az utóbbi 1-1,5hónapban:D

   Június 21.-én végre kiléptem egy addigra már haldokló szar kapcsolatból és igen felszabadultam...Boldog voltam annak tudatában, hogy fiatal, szexy és szingli vagyok...Még az sem zavart, hogy jön  a mandulaműtétem és nem lesz aki mindig az ágyam mellett virraszt (bár nem mintha az a fasz megtette volna..)

   Június 25.-én be is feküdtem a kórházba, de kisebb galibák miatt csak 2napra rá 27.-én pénteken műtöttek meg...A műtétből semmit sem éreztem, de ami utána jött az maga a pokol volt...Nem birtam nyelni, enni, inni, sőt még a beszéd is nagyon fájt-->kész halál... De szerencsére legalább a szobatársak rendesek voltak plussz Nóri minden nap órákat dekkolt az ágyam mellett és tényleg mindenben 10000%osan mellettem állt, körülugrált és kiszolgált, akárcsak a családom.  A végén már kezdtem is sajnálni szegényeket... Hétvégére viszont egyedül maradtam a kórteremben, sőt mondhatni majdnem az egész osztályon igy sogorkám Balázs behozta és bent is hagyta a telefonját, hogy MSNezhessek rajta. Ennek akkor nagyon örültem, de igy utólag belegondolva nagyon rossz ötlet volt. Ugyanis szombat este hatalmas fájdalmaim közepette irtam egy nagyon kedves régi ismerősnek, akit még szilveszterkor ismertem meg, de egészen addig ha 3mondatot beszéltem vele, de lehet, hogy túlzok. Ezt az illetőt nevezzük most X-nek a későbbi sértődések és galibák elkerülése miatt... Xel nagyon jol elbeszélgettünk, MSNezgettünk, mondhatnimár már vártuk mikor jön a másik fel... Majd hazaengedtek, ő elutazott 1hétre Balcsira, igyhát maradtak az smsek...Amik csak jöttek és mentek, hatalmas volt a lelkesedés közöttünk  a másik iránt....Vagy csak úgy tűnt...Majd hazajött... Megbeszéltük, hogy találkozunk...El is mentünk moziba, ami igencsak jól sikerült annak ellenére, hgy az összes exét végighallgathattam meg a legutóbbi csalódását stb...Ennek ellenére tetszett a srác, valahogy ragaszkodtam hozzá...A boldogságot láttam benne, de miért azt mai napig nem tudom megmondani....

   Hétvégére lementünk Nóriékhoz Balatonszárszóra segiteni az épülő nyaralóhoz, amolyan kisebb munkálatokban, mint pl.: festés, takaritás, korlátfestés...Jó buli volt nappal meló, fürdés éjszaka meg társas és kártáyzás a 2öccsével...Közben smsek Xtől és Xnek, de már nem annyi, mint amennyi addig..Mintha valami nem lett volna jó...Igyhát Nórival elhatároztuk, hogy kedden szalonnasütögetős házibulit tartunk náluk, hogy kiderüljön merre mennyi vagy hogyan tovább...

   Hát a buli túl jól sikerült (képeket később egy külön bejegyzésben mellékelek)..Olyannyira, hogy éjszaka mellette találtam magam és márcsak arra eszmélek csókolozunk és hozzábujok...Na meg minden aminek ilyenkor jönnie kell...Aztán reggel meg az ébredés, az üresség érzés a kiábrándultság és a tudat ebből nem lesz semmi, hiszen csak az alkohol tette ezt velünk...Na és ha ez mind nem lenne elég még egy orditó Nóri is, hogy mégis mi a fenét csináltunk a szobájában az ágyában éjszaka ketten... De nem bántam meg...Lehet igy a töténtek után 2héttel máshogy csinálnám, de akkor jó volt...talán...

   Buli után továbbra is maradtam Nóriéknál, hiszen csak a miénk volt a ház és ez igy jó volt. Hatalmas éneklések esténként ittasan, beszélgetések, lelkizések na és persze nagyon nagyon sok Karchee, ami jó volt, mert nagyon szeretjük... És aztán....egy hirtelen hülye fellángolás, hogy szombaton tartsunk egy dvdzős estét ahova Xet is meghivtuk..Az este újfenn nagyon jó lett és mivel csak 5en voltunk, igy az etséből ilyen kocsikázós valami lett:) Majd utána dvd, dehát olyan hulla voltam, hogy elhúztam aludni, ahova nagy meglepettségemre nemsokkal utánam jött X. Bárcsak ne tette volna...Az éjszaka nem siekrült jól, hiába ölelt, hiába csókolt az már nem volt olyan, mint kedden...Igyhát amikor elaludt kimásztam ölelése alól, mert éreztem ennek már vége... Reggel amikor elment hirtelen felindulásomból megöleltem, de nagyon. Olyan búcsúölelés féle, tudtam ez örökreszól, éreztem itt a vége...ÉS IGAZAM LETT!!! Vasárnap reggel kimászott mellőlem az ágyból és este összejött egy másik csajjal...Dehát ilyen az élet...Teljes összeomlás...Jah és 2hétre elutazott X...Bár ez talán segit a felejtésben vagy ki tudja...

   Este anyum hiv menjünk Gabi szül. Nórival elindulunk este 10re odaérünk a kórházba és reggelig ott dekkoltunka szülőszoba előtt, amikoris 7:55-kor megszületett az én drága unokahugom a kis Esztibaba, aki egy tünemény, jah és én leszek a keresztmama is:D

   Hazaköltöztem! Nagyon fura volt otthagyni Nórit és hazajönni a sok ember közé, semmi nyugalom, mindig foglalkoztat valaki és különben is nyugalmat akarok már...De most egy ideig nem lesz...

   Elutaztam 3napra Agárdra Zsuval és anyujával a régi szép idők emlékére. NAGYON NAGYON JÓ VOLT! Bár továbbra is nagyon szevedek X miatt és a rémálmok jöttek is...De sebaj talán elmúlik valaha..vagy nem...

   És igen...1hónap után hétfőn újra ZPben voltam. Fantasztikus volt, merthát ugye hétfőnként mindig jó buli van:D Nórival nagyon jót buliztunk egészen addig amig meg nem láttunk egy X hasonmást vagyis egy srácot aki messziről tök ugyanugy nézett ki, de közelről már nem (volt alkalmunk megnézni)...Azért picit zavart, de annyira nem, hogy elrontsa az estém...A héfő esti nagy sikernek köszönhetően kedden újra lenéztünk Nórival és Tomival ZPbe, de nagyon fos volt, mert odafelé a buszon még pont azt bizonygattam Nórinak, hogy már jól vagyok és nem érdekel X és elhiszem, hogy ez valóban igy van, de ez az érzés elszállt amikor ZPben szembejött velem az a csaj, aki most X csaja, akihez azon a bizonyos vasárnap este ment és összejött vele...Most ragozhatnám milyen szituban láttuk a csajt, de nem fogom, mert minek..Mindenki a saját kárán tanul, minden esetre én összebarátkoztam a vodkás üveggel, nem is kicsit:) Majd mivel a buli a ZPben nem volt jó, meg a csaj is ott volt lementünk a dunapartra, ahova csatlakozott Doki is, jó volt már látni a dilis fejét annyi idő után:) Nóriék bementek Rioba is, dehát mondtam, hogy nekem nincs az a a pénz amiért odabelépek többször:)

   Aztán ma van...Szenvedés a köbön és újra rossz érzés...Kezd eluralkodni rajtam a depresszió és nem tudom valaha elmúlik e az érzés..Folyamatosan magamat okolom, hogyan szerethettem bele olyan emberbe akinél nyilvánvaló volt csak arra kellek neki és miután megkapta továbbállt az igazi nagy Őjéhez..Dehát okos más kárán hülye a magáén...Én hülye voltam, de az a csúnya lehet még most sem tanultam lehet ugyanúgy örülnék, ha meglátnám, holott ezt nem szabad...De igyekszem vidám lenni:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr68593746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolti 2008.07.31. 18:21:20

Hello Csaj!
Mi ez a nyávogás? Miért adod magad olyannak akiről tudod csak azt akarja? Neked ez jó, hogy utána niyvákolhatsz és hülyét csinálhatsz magadból előtte újra és újra? Szerintem nem...Ismerlek és tudom ez nem jó neked sem, mert tul kedves és aranyos vagy ahhoz, hogy egy ilyen önző szemétláda miatt szenvedj!!! De csak kerüljön a kezem ügyébe az a buzi X (ahogyan te nevezed...de télleg mi az igazi neve?)
Na csak ennyit akartam...Majd ha errefelé jársz nézz be egy hatalmas ölelésre és puszira:)
Cupp:*
süti beállítások módosítása