HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.09.11. 23:44 Zsebike

Egy nagyon rossz hir....

    Ma délután voltam Máténál matekozni:)) Nagyon élveztem, olyan rég nem foglalkoztam matekkal komolyabban, hogy most szinte kész felüdülés volt:)) Bár ahogy délelőtt elővettem a gimis füzeteim, hogy átnézzem elkezdett hiányozni a gimi:)) Olyan fura már egyetemista vagyok, nemrég még oviba jártam és nemsoká meghalok....Hát elég rövid az élet! Szinte mindenhez kevés.. És mi van akkor ha valaki hamarabb távozik...:((( Emlékszem kb olyan 4hónapja jött Ágica mailje, hogy Petinek annyi, az én drága Petimnek akit mindennél jobban szerettem és tessék most halott...
    Erre ma este felkeresett Benji barátja is...Benji nagyon durva balesetet szenvedett és miattam,az a kurva mail...Soha nem birom ki hogy ne pofázzak feleslegesen, de akkor is...Igazakat irtam neki, igazi kérdések, kételyek és érzelmek vannak most bennem..De ez mind kevés..Lehet, hogy ő is a földé lesz:(( Nem ezt nem akarom abba belehalok..Két halotatt már nem birnék elvilesni..És akkor még Judeet is nagyon szarul van:(((  Szar hónap ez a szeptember..Egyszerűen nem tudom mi lesz még ezekután:( Úgy tűnik sorra nyirom ki azokat akiket szeretek, de miért? Mi ez valami átok?
És akkor most este még a lázam is felszökött megint...Megint 39,2!!!
ELEGEM VAN!!!! SIRNI TUDNÉK!!!!!

Szólj hozzá!

Címkék: barátok szomorúság beni judeet


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr6163226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása