HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.09.10. 00:38 Zsebike

egy hétvége, ahol Benji újra felbukkan....

    Szombat este mosziban voltam, megnéztem a férj és férj cimű filmet. Hát láttam már jobbat is,d e nézhető volt:)
    Utána az ejszakát Gyurival töltöttem, ami ugye nem volt  egy egyszerű eset, de itt nem térnék ki a részletekre, mert úgy döntöttem maradnak az életemnek olyan intim részei amik csak rám tartoznak és esetleg azokra akiknek elmondom, nos ugye ilyen nem sok van és nem is.lesz olyan nagyon több:)
    Vasárnap reggel kurva szar volt, fáztam is egész éjszaka meg folyton zakatolt az agyam, hogy mit csinálok meg mi a helyes és hogy merre tart az életem...Rájöttem kb nagy nulla, de nem baj ilyen aproságokkal már szinte nemis éri meg foglalkozni..Az élet egy hullámvasút, egyszer fenn egyszer lenn. De mi van akkor, ha az enyém beragadt lenn? :))
    Olyan délután körül felhivott Nóri, hogy leesett a lépcsőn és nem tudja lehozni a papirt amit igért..Fasza, szegénykémmel mindig van valami, mindig összetöri magát..
    Közben ahogy beszéltem vele, nem tudom mér, de egy fura érzés fogott el, hogy mi lehet Benjivel meg hogy irnom kéne neki annak ellenére hogyan beszopatott vagy nem is tudom..Végül nem született meg a mail, mert kurvára nem tudtam mit is irhtanék neki a nagy átverés után...Igazándiból az volt az az eset, amit még ma sem tudtam teljesen feldolgozni, hisz valljuk csak be nagyon kikurt velem...Aztán este fennragadtam megint a chaten erre csak annyit hallok, hogy pittyeg a nevem miatt valami kinagyitom és látom hogy Benjamin23 szivecskéet küld...Bazz ez a nem semmi, eszembejut erre este megjelenik a chaten, majd pár perccel később MSNen is...Na ilyen nem létezik, ez már olyan sorsszerű...Na de sebaj, ma elküldte nekem a régen igért képet cserébe én is neki egyet...De nem tudom, ez már nem a régi...Ő folyton azt állitja, hogy ez nem szopatás vagy nem ez nem az aztán meg ki tudja...Nem tehetek róla egyszerűen már nem tudok neki hinni:(( Nem tehetek erről, de mondtam neki majd ha talizunk akkor kiderül ki hazudik és ki nem...
Jujj nagyon késő van megyek aludni, reggel mehetek fel Nórihoz...
Jó éjt!

Szólj hozzá!

Címkék: chat msn barátok net reggel benji


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr87161470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása