HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.09.04. 01:02 Zsebike

vége a nyárnak...

    Nos igen, azt hiszem mostmár hivatalosan is vége a nyárnak! A kicsiknek becsöngettek, ma volt a ZP-ben idén utoljára Bikini és reggel mikor felkelek hideg van. Már a napnak sincs ereje...Mondjuk nekünk még soká kezdődik a suli:))
    Nagyon régen irtam már, magam sem tudom miért, de valahogy nem éreztem annak fontosságát, hogy megosszam a dolgokat mindenkivel...Meg most sajnos szomorú időszak van Judeet miatt:(((
    Szóval csak nagyon röviden, hogy mi minden történt mióta nem irtam:
---->Nórival voltunk az olasz-magyar meccsen melozni és még a meccset is láttuk és fizettek is:))--> ez a legjobb igy! (különben ki sem mentem volna, hisz nem vagyok nagy focidrukker)
----> Szintén Nórival melóztunk:)) Egy forgalomszámlálós munka volt, kibasztak minket Hatvan és Aszód közé a 3asra, mint vmi rossz kurvákat, ott gubbasztottunk 8órán keresztül egy csatornafedőn az út mellett:((( ÉLETEM LEGROSSZABB MUNKÁJA!!!!
----> Kb 2hete egyik nap korán reggel csörög a telefon...Nagyon rossz hirek! Judeet kórházban intenziven haldoklik...Azt hittem csak viccelenk vagy nem is tudom, de gondoltam ez nem lehet pont vele, hisz fiatal és életvidám...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ egy szörnyű rémálom kezdete...
Judeetot altatják és lélegeztetik, mert vmi baci nagyon durván megtámadta...Pengén lebeg élet és halál között..Hol az igazság? Pont ő, aki vallásos, hisz Istenben meg minden aztán most meg ott...Áhhhh sirhatnék...(azóta nem telik el úgy nap és perc, hogy ne jutna eszembe, hogy ne szoritanék érte, hogy minnél hamarabb hazakerülhessen, de már 2hete benn van és semmit sem javul, vagy ha picit jobbban van akkor rá 1napra 2x olyan szarul)
----> Bepasiztam Pistivel a ZPben ismerkedtem meg:)) De nem tartott tovább csak 1hétig, mivel össze akart rögtön költözni...pffff---> megmondtam neki, hogy kivel és hova költözzön és hogy kiből csináljon házicselédet:))
----> Régi, de mégis új napirendipont DANI!!!--> azt hiszem kb ennyi elég is, mindneki tudja mi a  szitu:)
---->Doki koliba költözött...Ugyan nem lett kimondva, meg mikor próbáltam erről beszélni terelve lett a téma, de azt hiszem a közös dvdknek és egymásnak eséseknek vége...Ami talán nem is baj, most legalább gyakorolhatjuk a barátságot...Bár picikét fura lesz, de nem baj, fel kell nőnöm a feladathoz:))
----> Szept 1.-én voltam Sláger Rádió Megaparty...Kurva jó volt:) Kárthágó, KFT, Republic, Bikini,Demjén, Ákos!!!---> ebből kb 3at szeretek:)) Na ennek a bulinak a végén küldtem el a Pistit a picsába és itt lett vége!
----> Meg még blablabla:)))
----> Ma este voltam ZPben Andrissal, Karcheeval, Viktorral és a tanitványaival...Bikini volt és ááá imááááádooom:)) De sajna valóban vége a nyárnak, többet idén már nem lépnek fel ZPben:(( Nem baj, majd jövő nyáron:)))
Nos már azt hiszem ennyi, de igérem mostmár megprobálok rendszeresen irogatni:))
Jó éjt!

Szólj hozzá!

Címkék: betegség buli ősz nyár boldogság szomorúság


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr56156924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása