HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.07.23. 15:17 Zsebike

:'(

    Tegnap este beszéltem Dokival mivel hazajött...Bárcsak ne tettem volna, egyszerűen nem tehetek róla nem birtam tovább és közöltem vele, hogy elegem van abból, hogy csak egy éjszakásnak vagyok nála jó meg hogy csak arra kellek..Erre közölte nem csak arra kellek, de sokkal többre sem! Neki csak a barátságom kell, holott nekem lehet több is kellett volna belőle! Uh most összetört a pici szivem, mivel ezt tegnap nagyon szépen és diszkréten, de mégis világossá tette a számomra, hogy barátságnál több sosem lesz köztünk....Komolyan nem tudom ezt igy akarom e...Nem tudom helyes e hogy én szenvedek ő meg élvezi az önzetlen barátságom..Ez most olyan hidegzuhanyként ért, de ez van megérdemeltem....Régen én voltam szemét Gáborral most ezt kapom vissza Dokin keresztül...
Nem baj túl leszke rajta, mert túl kell hogy legyek ezen, hisz egy pasi miatt nem lehet ennyire kibukni, csak ha nagyon szeret az ember, de én nem akarok....Uh nem is fogok:) Jó jó persze tudom ez nem ilyen egyszerű, de próbálom megkönnyiteni magamnak:)) Az viszont biztos, hogy ezt a leckét örökre megtanultam és lehet, hogy geci leszek, de most nagyon örülök neki, hogy Doki pécsett van otthon és, hogy nem pesten....Lehet az lesz a legjobb, ha nem látom vagy el is feljetem, hisz sok, nagyon sok olyan barátom van akinek nem csak arra kellek....(Pff most utálom magam amiért ezt igy leirtam, de valóban úgy érzem, holott az eszem tudja legalább is reméli, hogy nem csak arra...) Na nem baj majd csak lesz valahogy....Részemről Doki ügy innentől kezdve örökre lezárva....
    Ma tök jó volt babáztam:)) Szilvi átjött Martinnal:) Annyira, de annyira édes az a baba, hogy jajj, egyszerűen beleszerelmesedtem:)
Na jó most húzok, mert MSN Csabával:)

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem baba csalódás doki


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr43123629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása