HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.07.03. 21:35 Zsebike

Újra itthon:)

    És ez az tegnap este hazaértem épségben:)) Kalandos és nagyon jó 3napot töltöttünk Erikánál Ádándon...:D:D Jesszus annyi minden történt, hogy hirtelen nem is tudom hol kezdjem?!?!?!:O:)) Hm... megvan..:) Talán a legelején:)
Nos ugye Nórival 17.15-re beszéltük meg a talit a déliben, mert 25kor ment a vonat. Persze normális esetben már  a batyin taliztunk volna, de mivel családi cuccon kellett lenne azért ez igy jobb volt...Persze, hogy rossz vonatot nézett ki:D Ő is és az öccse is:D:D Uh nagy rohanás helybizt. nélküli helyjegyért:)) Ez is meglett!--> Azon csodálkoztam volna, hogyha valami egyszer baj nélkül összejön.:) mert ugye ez nálunk lehetetlen:)) Kelenföldön át kellett szállnunk a valódi vonatunkra, mert az a keletiből jött:) Veneziai gyors:)) [Minden álmom, hogy azzal egyszer végig mehessek és Velencében kössek ki, mert az gyönyörű hely:)]
Nos igen, mire elértünk a vonatig addig Nóri hasra esett  a lépcsőn, majd a vonaton 2automata ajtó közé beragadt és vergődött jobbra- balra (eléggé vicces volt), mindezek után belezuhant a vonaton egy csajnak az ölébe és nem bírt felállni, metr nehéz volt  a csomagja és csak vergődött:)) Ez ugye nem is lett volna baj, mert a normális emberek ezt megértik, hogy egy szöszi dinka belezuhan, no de kérem pont egy plázapicsa ölébe kellett belezuhannia????:O Hát az a picsa csak hápogott:D:D És ha mindez nem lett volna elég Nóri söre leborult az asztalról:)) Uh teljes volt a paródia:)))))))) Petivel (ő Nóri öccse, épp a csajához Kriskához ment le Balcsira) majdnem megfulladtunk a röhögéstől:))
Végre Siófokon:)) a buszig még 1óránk volt uh behuztunk a boltba valami piát venni:)) érdekes volt, mert ott is kissé rumlit csináltunk:)) No de hol nem?:)))))) Uh ilyen kis apróságokon már meg sem lepődök:))) És mindenki jobban teszi ha követi szerény személyem példáját:))) hehe.....
    Este olyan 9körül megérkeztünk végre Erikához Ádándra:)))) És igeeeeeeen majdnem rossz helyen szálltunk le, ami vicces volt, mert mikor teloztunk majdnem beszartak h valami másik faluban vagyunk...közbven nem is:))) hehe zsenik vagyunk ezt mindig is mondtam:)) még eltévedni sem tudunk...Este szalonnát sütögettünk, iszogattunk és közben sikerült alaposabban megismernünk Gyurit is:)) Hát haláli arc, kissé Bazsira emlékeztet:))  de annyira mégsem, mert Bazsi utolérhetetlen....:)) vele még 1000000 Gyuri sem ér fel:))) persze lehet, hogy mégis, de nem tudom és nem is akarom most ezt fejtegetni.... Este megkaptam a mármár szokásos jó éjt puszis sms-em Eagle (másnéven Gergőtől)-->nagyon édes fazon, nemrég ismertem meg neten és tiszta kedves meg minden:)) Még ki tudja mi lesz belőle, majd kialakul, én a magam részéről nem siettetem a dolgokat:)) Tipikus ahogy esik ugy puffan emberke vagyok:)
    Viszont olyan 1körül végre aluszunk Nórival Erika szobájában, ő meg a szülei helyén( mert éjszaka meloznak szegények:)) és igen tiszta vidék...csend van éjszaka és minden hülye hangot hallani lehet, ami kissé kiboritó... tiszta para volt..:((rendesen beszartunk Nórival , metr olyan érdekes hangok jöttek be kintről, mintha ember nyávogna, a kutya is másképp ugatott uh tiszta para (persze közben már- már hisztérikusan vihogtunk:)) sok volt a story:)), ezért hajnali fél3kor átrohantuk Erikához, hogy jöjjön át hozzánk aludni, mert beszarunk...persze nem jött, nem hitt nekünk, mert nagyon röhögtünk...:)) Uh szégyen ide vagy oda 19évesen kislámpánál aludtunk, vagyis probáltunk, mert drága alvótársam rákezdett, hogy " ez nem az a hely, ahol meghalt valaki?", erre halott nőket láttam és igy szekáltuk egymást folyamatosan:)) persze reggel meg nem lehetett minket felkelteni, mert hullák voltunk, Erika bosszuból papuccsal dobált minket:)) a kis gonosz némber...hehe...persze megérdemeltük, de Nórira ez sem hatott ugyanúgy aludt tovább--> ezt irigyelem benne, hogy fel sem tűnt neki:)) szombaton strandolni akartunk, de esett az a kibaszott eső, uh punnyadás:)) végül miko rmár nem esett,d e borult volt bográcsoztunk:)) Barbi és Erika főzött, fini lett nagyon a kaja, de mire már ott voltunk, hogy be kell fejezni meg nem lehet otthagyni a kaját kisütött a nap és kurva meleg lett és ááááááááá.....elő a fürdőrucival:))))) Még fő a kaja sorra kapom az édesebbnél édesebb sms-eket Csabától:)--> őt is a neten ismertem meg és szintén nagyon édes fazon...Most épp azzal nyúz, hogy hallani akarja  a hangom:) Vele is nagyon esélyes, mert elvileg valóban komolyak a szándékai:) Mármint nem házasság meg ilyenek, hanem amikor komolyról beszélek akkor úgy gondolom, hogy egy olyan kapcsi, ami működik is és nem segg a másik fél..ezt persze az elején sosem lehet tudni, mindig csak később csalódik az ember, dehát ez az élet rendje...kell a csalódás, mert ezáltal jutunk előbbre. Nos kinek több kinek kevesebb jut belőle...:)) Nekem már mind1:))) Hol is tartottam?:D jajj megvan.. a kaja valóban nagyon fini lett, mire kész lett már este
(közben Erika haverja Lacika és beugrott beszélgetni, vele is iszogattunk sangriát meg pezsgőt):))) és irány sorban fürödni, mert bezony neki a siófoki éjszakának, és az uccsó busz 9kor bemegy( ugye itt nincs éjszakai:P) Végszóra Isti is megérkezett:) Székesfehérváron volt valami családi izén...de szegény kissé félre lett infózva, mert azt hittem sütögetünk és mivel nem volt kedve velünk bulizni jönni Siófokra ezért hazament pestre, emrt reggel úgyis jött volna:))) Hát igen hamar beértünk ezért Esztikével (Erika egyik hugija) és barátaival leültünk a vásárcsarnokkal szembeni parkloóban és züllöttünk..pia és sok sok pia:)))Persze még kurva sok időnk volt hogy bmiféle buli is elkezdődjön, ezért Nórit elráncigáltam egy netcaféba:)) Útközben meki..hajrá egészség..hehe:))) Nos a buliról csak annyit, hogy nem volt a legjobb,persze kedvem sem sok volt hozzá, meg össze vissza mászkáltunk és mikor találtunk egy jó helyet, akkor jajj menjünk tovább és nézelődjünk még...hát ezzel a fasz ki volt:@ nagyon pipa lettem és szegény Erikát nagoyn megbántottam:((( Totális kibukás szélén voltam amikor közöltem, hogy én most lehuzok a partra és hagyjanak majd a busznál talizunk hajnalban...persze a kurva parton összefutottam Dáviddal és a ribanc csajával, aki rögtön nekem támadott,de nagyon nagyot döbbent amikor rájött, hogy az ő drága szerelme a lehető legbűnösebb a dologban és nem engem kell baszogatnia...és NEM KELL ROSSZRA GONDOLNI DÁVIDDAL SEMMI SEM VOLT--> EZ HOSSZÚ STORY ÉS OLYAMSI AMIVEL AZ EMBERLÁNYA NEM DICSEKSZIK CSAK ÚGY, MERT KURVA GÁZ:)
    Nagyon ki voltam és egyszerűen nem tudom mér, persze eleve kedvem sem volt menni bulizni, de még Dávid is, meg hiányzott Doki is és különben is az egész kibaszott élet...Szép lassan kidühöngtem magam, közben hivott Csaba,de nem vettem fel, egyszerűen nem tudtam volna, értelmeset szólni neki a haragtól...méga  végén azt hittem volna szegény rá, de nem is:)) visszamenetem, el sem hiszem,d e visszamentem a többiekhez bulizni:) előbb spaghetti ház majd egy retrodisco Nórival( addig többiek elhúztak kajolni, mert Barbus nagoyn éhes volt már) és élveztem... a buli vége kurva jo lett... csak nagyon hamar hajnali 4 és jajj 5.25kor megya busz:O áááá....NEEEEEEEEE HISZ ÉN BULIZNI AKAROOOOOOOOK:)))))))) Mint valami hülye néha már magam sem tudom mit is akarok...kissé kettős vagyok, nem hiába ikrek:)))) Nem baj Nórimmal hajnalban megpecsételtük annak a 2óra önfeledt mulatásnak az emlékét egy hajnali fehérneműs fürdéssel a balcsiban:)) tisza klassz volt, kellemes viz és sok sok kérdően néző ember... szerintem rögtön eszükbe juthatott bvajon normálisak vagyunk e...persze sok követőnk is akadt:))) nagyon sokan lekoppintottak minket...a kis gonoszok:)))) Buszon persze mindenki hülyének nézett minket, mert ugye a ruci ugy ázott át, mintha bepisiltünk volna, ahogy a vizes fehérneműre felvettük--> NEM ÉRDEKEL!!! DILISEK VAGYUNK EZ NEM IS KÉTSÉGES:DDDDDDDDDDD AKINEK NEM TETSZIK ELMEHET A PICSBE:))))))))
    Kurva sokáig aludtunk,dehát mindne buli utáni napon punnyadás van...reggel vagyis 3kor mikor felkeltem kurvára fájt a fejem és a torkom és jajj ne rettentő rossz kedv..egész nap ki sem mentem...de Nóri és Erika nagyon aranyosak voltak, folyton jöttek és kérdezték, hogy mit segisenek vagy mi a bajom, de egyszerűen csak annyit mondtam hogy semmi....haza akartam jönni, de nem engedtek nem mondtak nekem buszt haza....pedig rettentő szar kedv, depi és igeeeeeen a gondolat hoyg Doki hazament és csak 2hét múlva vagy később jön csak vissza és ez kissé kikészit...nem tudom mér, hisz csak barátok vagyunk...Csaba aranyos smseket küldött közben hogy jobb kedvem legyen, de nem lett... enniyre szarul nem is tudom mikor éreztem magam utoljára....hiányzik Doki meg minden...de jajj mit tegyek télleg csak barátok vagyunk és semmi több, de ugyanakkor félek, ha becsajozik akkor barátságunk megromlik, hisz akkor már a dvd csak sima dvd lesz és semmi több....ezt az aggodalmam vele is megosztottam, de nem is reagált, ez kissé szar,de igaza van, ő tökéletesen kettéválasztja a barátságot a szextől meg mindnetől ami történt....ááááááááá ilyenkor utálok csaj lenni, de komolyan....
most mit tehetnék?????????SEMMIT:))))
    Többiek este bementek Siófokra körülnézni és kajolni, hivtak engem is de nem mentem, nem volt lelkierőm kibujni az ágyból és csevegni velük...kész vagyok....ez igy nem mehet továbbb..közben ott motoszkált a fejemben az is hogy mi leleht Benjivel...vagy hogy mér került elő ujra ha nem is ir?????, tiszta kétség az életem...senki sem szeret ugy érzem, közben meg tudom hogy nagyon sokan:))) erőt vettem magamon és kiültem TVzni Dórival (Erika másik huga) és közben kifaggattam rock Maratonrol, hogy mennyi a jegy meg hasonlok...na igen az a rendezvény, ahova szintén nem megyek...mert nincs zsé....Este mire megjöttek tök jó lett a kedvem minden aggály elmúlt és már sebnki és semmi nem érdekelt csak egy valami, hogy happy legyek és az is lettem:)) hétfőn strand reggel korán:) balcsi kurva hideg volt ezért inkább maradt csak a napozás,....na az is érdekes volt kissé megsültünk de jó volt...és este haza:(( jó volt nagyon ez a pár nap, csak most szar haazajönni, vissza a szürkehétköznapokba...nem baj majd megszokom....9re ért be a vconatunk este, Szücsy és Karchee kijöttek elénk, mert Szücsy talizni akart, szegény Nóri ott szenvedett még dumáltunk...:))) És érdekes Karchee aranyos volt és már nem bunkó...nem izgat, igazándiból sosem sértődtem be rá csak kurva szarul esett amit tett,de ez van lehet h téllegf kicsit önzőbbnek kéne lennem (ahogy ő szokta mondani) és elsősorban magammal foglalkozni és mindneki másnak a problémáját háttérbe helyezni--> de nem megy én nem az az ember vagyok, nem tehetek róla:(( nem baj MÁTÓL ÖNZŐ LESZEK!!!!!!
este bulizni mentünk volna NÓrival a ZP-be, de végül maradtunk nálunk, jobb is mert kurva nagy vihar volt...Jajj imádom Nórit, tiszta ari meg minden néha kissé hiszti meg szétszórt de ez van:))) ő igy jó, ahogy van:)))
    Ma azaz kedden egész nap punnyadtunk Nórival , végre hallottunk Bazsinkról, aki mostanában igen nagyvilági életet él...Aztán felugrott Krisztián is,. hogy van a hajón konyhai kisegitő melo... na azt már nem NEM LESZEK CSELÉD....elég volt egyszer egész nyáron mosogatni, soha többet nem fogom, inkább nem elsz pénzem,. méár igy is lemondtam mindenféle fesztiválról, mert nincs zsé uh nem izgat..majdcsak lesz valahgy ha meg nem akkor gáz:D viszont egyszer inkább aggaszt hogy Krisz nem látja hogy Szücsy csak kihasználja, hogy nem jön be neki csak imponál hogy fizet mindent meg ilyenek...hát igen Szücsyről is megvan a véleményem, dehát ez belefér hisz elvégre úgyis önző vagyok:DDDDD
    Most itt ülök a gépnél pont az előbb kaptam meg a szokásos jó éjt smsem ("jó éjt drága aludj jól és álmodj szépeket! hétvégére van progid vagy ráérsz?puszi"--> hát nem édes? de kurvára az)nem baj, ahogy emlitettem majd kialakul, hogy kivel hogyan és merre tovább, egyenlőre még mindig azon agyalok Benjinek most moi a célja vagy talán megint csak egy ujabb fogadás lennék a számára?? hát talán nem, most olyna őszintének tűnik:O csak attól félek, hogy aki egyszer ekkorát hazudott az másodszor is megtezsi, sőt talán harmadszor meg negyedszer is:O:) hát nem tudom mi lenne a jó...majd kiderül, ez még a jövő zenéje:))) most  MSNezek, emrt már sokan várnak rám, de főleg Csaba;) az én Cukimanóm:)))

3 komment

Címkék: balaton buli szerelem nyar depi


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr25111114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asdfgh 2007.07.03. 22:14:59

Szia:)
nos a következőt kérdezném meg..:):szerintem jó hoyg nyitott vagy az emberekre és tök természetesen,és jól kezeled a srácokat:),nem érted félre őket,és esé adsz mindegyiknek:),de mi alapján döntöd el ki lessz majd a befutó?
mmint:):rövidtáv lessz,és a legrámenősebb sprinter nyer..:),ill. a hosszú távfutó aki nem unja meg és kitart:D:D
na ez egy hatalmas agymenés volt

Dani 2007.07.03. 22:39:25

Hát te aztán élsz! Nem tudok egyben véleményt mondani az egészről ezért külön vezsem! :)
Szal a pasikról: jól nézd meg.hogy kit szeretesz és ne siettesd el a dolgot mert ha valaki akkor te megérdemled azt, hogy nagyon szeressenek! Inkább várj adj jeleket meg nem is tudod magyar népmese és ha azt érzed, hogy nem basz át akkor hajrá! Mondom te megérdemled a szerelmet!
Barátok: nagyon örülök annak, hogy találtál egy olyan barátot mint Nóri mert ahogy róla beszélsz tényleg érezhető, hogy nagyon jóban vagytok és ez tök jó, de a többiekről sem feletkezem meg, hát igen te elvégre felnőtt vagy akinek kialakult a baráti köre ami tudható, hogy örökké tartani fog ami tök jó mert azt is megérdemled!
Buli: én azt mondom biztos forrásból, hogy nem kell ahoz sok pénz hogy bulizz, de ahogy hallom vagyis olvasom buli téren nincsenek olyan dolgok amiket ki nem próbáltál volna ugyhogy ezt abbahagyom....
Összefoglalva: élni azt tudtsz és ez jó és nem kell mindíg azon agyalni, hogy kinek jó kinek nem csak élvezd az életet amíg fiatal vagy és csak azokkal foglalkozz akik számodra fontosak!!!! ( remélem én is ott vagyok :) ) nah ennyi a kis véleményem remélem tetszik

WanteD 2008.08.27. 21:23:45

Örülök hogy tuljotottál a depin :P és végül jól alakultak a dolgok.. na de nagy dilemma hogy melyik pasit is válaszd... na olvasom tovább a blogod.. hátha kiderül :) olyan az életed mint egy regény.. szivesen olvasom :)
süti beállítások módosítása