HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.07.03. 23:27 Zsebike

pffff....

    Jó kész elég...Abbahagyom a TRAVIAN-t!!!!!!Elegem van abból, hogy az a hülye Sexyland-es picsa folyton csak támad és támad...hát kapja be, ez csak egy játék..most mé görcsöjjek itt azon hogy jajj kiirt..Hát ha neki ez kell, hogy nagynak érezze magát hát tegye!!!Lemerem fogadni, hogy amugy valami kis 15-16éves kis kurva!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:@:@:@
    Amúgy most PEACE AND LOVE van:))))--> Új életérzés tört rám és nem tdom minek vagy kinek köszönhetem....Persze azért még motoszkál bennem Bridget is...nem tudom ki győz?!:O
Majd kiderül:))
    ÁÁÁÁÁÁÁ bassza meg mér érdekel Benjivel mi van???ÉS mér hiányzik Doki????? És mégis mér Csaba a legaranyosabb??? Nem baj....túlélem:)) Erősnek kell lennem, mert másoknak nagyobb szüksége van rám, mint magamnak:)) Na megyek vissza MSNre Judeethoz, Danimhoz, Viktorhoz és Lacushoz:))
puszka:)

8 komment

Címkék: msn barátok


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr98111184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roland66 2007.07.03. 23:34:19

én is fenn vok travin! és szeretem! melyik szerveren támadtak meg mindig?

Zsebike 2007.07.03. 23:36:37

én is szeretem...vagyis csak szerettem, mert már feladtam:(((
amugy 2szerver

roland66 2007.07.03. 23:38:07

aha! 3-on nem vagy fenn? én ott 300ik vok!

Zsebike 2007.07.03. 23:43:03

ott sajna nem...de lehet előlről kezdem és csinálok egy másik falut:))
hogy tudom megnézni a blogod:)) keresem és nem találom:((

uti 2007.07.18. 20:05:43

Hülye síros baba vagy! Az nem jutott eszedbe, hogy elolvasd a szabálykönyvet és tégy az ellen, hogy ne farmoljanak???

MaximX 2007.07.18. 20:09:57

hm... :D valóban... én csak a 3-ason játszom, és mindenki ott sír a környéken, hogy nem tudnak fejlődni... aki normális hangvételbení rta le (1db) annak leírtam, hogy mit kell csinálnia, hogy védekezzen, mielőtt toivább támadtam...:D


@Saxy: De megfiatalodtál :D

alibi 2007.07.19. 08:25:37

@Saxy: mért nem mondtad hogy nő vagy?
bár nőnek kifejezetten randa...

M@no 2007.07.19. 10:16:00

és ráadásul még fiatal is Saxy.. izé.. akarom mondani Sexy ... :D
süti beállítások módosítása