HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.06.29. 13:14 Zsebike

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    Most jött egy sms Danitól...."Hehe mégis jó a julius 16-20ig, de ezt majd megbeszéljük!:D Érezd magad nagyon jól és persze egymást!:P Dani"---> FUCK FUCK.. mégis mit képzel? de most komolyan? hányszor mondjam meg neki hogy NEEEEEEM FEKSZEM LE VELE.. a nem az nálam valóban nem....
Na nem baj lenyugszom, lassan indulás Erikához...És miénk a hétvége:D:D

2 komment

Címkék: buli szerelem


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr53108392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dani 2007.07.03. 01:14:48

Tudod nem akartam véleményt mondani erről az egészről de hát nem tudok mit tenni! Szóval igen le akartam veled feküdni igen mert 5 év után megbíztam benned annyira, hogy kultúrált mondon intézzük a dolgot de hát ha nem akkor nem! Nem azért akartam veled lefeküdni mert kurvának tartalak vagy ehez hasonló henem nálam a BIZALOM az fontos dolog. Másrész félreértettél egy mondatot: " érezzétek jól magatokat meg egymást,, valahogy így hangzott szóval ez nem azt jelenti, hogy én kurvának nézlek vagy annak tartalak és nem képzelek semmit csak ez apukám mondása volt aki már ugye meghalt, és ezt mondta minden a BARÁTJÁNAK akinek szeretett volna örömet okozni vagy egy kicsit viccelni vele és én úgy láttam, hogy mindenki vette a lapot és nem értette félre! Sebaj, ha 5 év után így akarsz bemutatni másoknak ám legyen igen ez vagyok én a szánalmas kurniakaro kiskamasz, lehet itélkezni meg véleményt mondani! Egyébként mielőtt megsértődnél NEM NEM sértődtem meg csak elmondom a véleményem ahogy te is elmondtad! Ennyi és nem több de hangsúlyozom NEM sértődtem meg csak adtál rólam egy képet ami lehet de csak lehet hogy nem pontos!

WanteD 2008.08.27. 20:59:47

Nahát.. te lehet hogy én leszek most az UFÓ aki nem érti a dolgokat mert minden idegen.. de erre mifelénk nem szoktak az emberek BIZALOMBOL lefeküdni a másikkal :D szerintem ahhoz kicsit több kell... :)
Nekem is meghalt apám de nem szoktam csajoknak idézgetni ilyen félreérthető dolgokat smsbe.. azért ez kicsit bizarr volt :) de szived lelked rajta te hogy értetted.. Akárhogyis.. szerintem ha már 5 éve ismered Zsebikét akkor nem kellene irnod neki olyat amit esetleg félreérthet.. mert tudnod kellene hogyan gondolkodik..
süti beállítások módosítása