HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.08.18. 02:50 Zsebike

már lassan 1 hete itthon...-- érzelmi válság

    Már lassan 1 hete hazajöttem a Balatonról és mégsem irtam..Hogy miért? Magam sem tudom, talán mert minden barátom vagy barátnőm akivel találkozom már nem kérdez semmit, mert mindent elolvas itt ... De nem baj, mivel már mindet elmondtam mindekinek aki lényeges, most leirom mi történt ebben a másfél hétben mióta nem irtam:)
    Szóval nagy nehezen visszajutottunk a szállásunkra Siófokról, de nem vonattal hanem busszal:) VIcces volt, mint az igazi túristák a buszsofőr igazi hülye picsáknak nézett minket:D De bekaphatja:)
A    ztán kiderült, hogy Attilát a szülei eltiltották tőlünk. Azért kicsit vicces, azért mert 17éves azért nem kell félteni tőlünk, mellesleg Zsó is csak 17:) Hülye szülők:)
    Következő nap Krisztiánnal nagyon csúnyán összvesztünk, aminek következtében a szülők is, uh most egy 16éves barátság fölbomlott, de nem is baj aki ennyitől azt mondja, hogy csá az nemis volt igazi barát....Ez minden esetre elég jó tanulság volt, hogy nem minden barát örök barát... Mondjk ez volt az a pont, amikor már nagyon vártam azt hogy hazamenjünk, mert már nagyon untam, esténként nagy viharok és semmi civilizáció...
Majd vasárnap végre hazajöttünk, hazafelé benéztünk a telkünkre:) Útközben láttunk 3balesetet, szörnyű látvány volt, komolyan nem értem mér nem lehet bekötni azt a kibaszott biztonsági övet és különben is jobban tenné mindenki, ha megtanula jól vezetni!
    Annyira, de anniyra jó volt újra hazajönni, komolyan hiányzott a zaj a sok ember, és még talán a szmog is...Az egész város feelingje hiányzott...
    Újra nethez jututtam és ááááá tiszta happy:))
A netnek köszönhetően (vagyis az MSNnek) Gáborral valahogy újra összejöttünk, kedden taliztunk is, bemutatott a nővérének, aki iszonyat jófej csajszi:) (na jó annyira már nem csajszi, inkább nő, de akkor is aranyos:D) Ami azt illeti felavattuk az unokahuga ágyát is.. Nagyon jól éreztem magam vele, de ahogy hazajöttem érzem valami hiányzik, vagyis nem hiányzik, mert mellette tényleg aztán mindenem meglehet, igazi királylány lehetek, mert kurvára szeret,de engem mégis zavar, hogy olyan messze lakik...Este Viktorral beszélgettem MSNen, szegény megint kivan..Annyira sajnálom, mert annyira jó arc, komolyan nagyon birom és ő nem ezt érdemli, hogy mindkei csak geci legyen vele:) Ő szeretetre született:D Szegény bánatában hivott, hogy másnap menjek hozzá Csepelre ivos, bezsélgetős, alvós délutánt ill. éjszakát tratani csak ketten, de anya nem engedett, uh ebből sajnos nem lesz semmi...Majd legközelebb...
    Ma reggel (szerda)Szücsy elment Szegedre gólyatáborba..Kicsit furcsa, komolyan nem hittem volna, hogy igy fogok érezni,de már most hiányzik..Mi lesz ha kolis lesz és 4havonta jön csak felű?:O Na jó ebbe bele sem merek gondolni... (Feloszlott a mi kis 3asunk...Szücsy Szegeden, Dani igazi jó barát, de valahogy mégsem igazi már a viszony...Hát ennyi volt 5év) Igen azt hiszem most van az, hogy fel kell nőnöm a feladathoz és végre egyedül boldogulni az életben:)) Este még beszélgettem Gyulával MSNen újra:D MÁr nagyon rég hallottam felőle, de nagyon fura mesélte, hogy van valami évf. társam akit ő is ismer és tőle kapja az infókat rólam, de nem volt hajlandó elárulni hogy ki az csak annyit, hogy csaj és hogy van közös előadásunk, de nem csopitárs:)..Hát ez igazán kurva szar érzés most honnan tudjam kinek mit mondhatok el, ki mit mond vissza kinek...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:))
    Szerdán egész nap ezen gyötrődtem, majd végül csütörtökön nem birtam tovább találkoznom kellett Nórimmal, hisz olyan rég láttam már és ő mindid tud nekem tanácsot adni...Elmentem vele be a városba, s közben beszélgettünk, majd felmentünk hozzájuk, de útközbe még beugrottunk Erikához is:) Annyira jó volt őt is látni, nagyon hiányoznak, de ez már csak ideiglenes, mert nemsoká vagyis 1hónap múlva suli....:( Végül este Nóri bemutatta Mikit az új barátját, aki nagyon aranyos:) Hiába 34, simán kinéz vagy 20nak:D
    Este otthon irtam Gábornak MSNen..De nem ő volt ott, hanem NoIp a barátja, akinél most aludt pesten...Szakitottam, újra összetörtem aszivét, mert egy rohadt szemét vagyok,de ha egyszer nem megy akkor nem tehetek róla...Inkább most, mint 1 vagy 2 hónappal később.. Sajnálom, de nem volt jobb ötletem, én nem birom a távkapcsikat... (Kicsit vicces emlékszem annak idejlén Dani is ezzel takarózott, csak ő Gödöllő - Budapest viszonylatot nem birta volna, én meg Budapest - Csákánydoroszlót... Még az előbbi csak 36km az utóbbi van vagy 300km:) Ez az élet iróniája) Szegény Gábor nagyon kibukott elment valahova és a pc gyerek sem tudta hova, hivogatott meg smseket irogatott...De egyszerűen képetelen voltam vele beszélgetni...Végül MSNen beszélgettünk még egy picit...
    Időközben újra rákaptam a chatre és mindenféle fasszal beszélgetek, de ez nem baj, mert legalább tudom hogy nem én vagyok az egyetlen seggfej ezen a világon:D:D  ÉS természetesen van még egy másik károsszenvedélyem a South Park--> ez Doki miatt van az tuti:) Tőle hallottam mindig, hogy igy meg ugy aztán gondoltam belenézek és igen geci jo:) Nem lehet leszakadni róla...
    Ma péntek van... Végre bezséltem Dokival oly sok idő után:) Anniyra jó volt, már nagyon hiányzik...De nemsokára jön fel pestre:) Aztán beszéltem még  Gyulával is újra, de még mindig nem hajlandó elmesélni, hogy ki az:( Vizsont lehet, hogy kedden jön fel pestre és ennek nagyon örülök...Nagyon rég láttam és már nagyon hiányzik:)) Bezony nehéz újra látni egy gyerekkori szerelmet...Vagy nem is volt az? Hm..ezt nem tudom:D:D
    Este megint kibuktam, teljes érzelmi válságban vagyok...Nem tudom mi  a helyes és hogy ki iránt mit szabad éreznem..ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ..Elegem van nagyon hülye játékszabályai vannak az életnek és ezek nekem nagyon nem tetszenek...Szegény Danit letámadtam MSNEn és egy igazi paraszt voltam. Minidg csak megbántom és nem tudom miért teszem, hisz szeretem...De ő igazi barát, mert a sok geciségem ellenére még mindig mellettem van és támogat...
    Na jó reggel elhúzok Agádra Zsuval és mutterjával:D
Most pedig elmegyek egy kicsit kiszellőztteni az agyam, el valahová jó messzire...és hogy hazajövök e..nem tudom..vagy hogy mikor azt sem....

Szólj hozzá!

Címkék: barátok szenvedés depi


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr57142896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása