HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.07.05. 23:29 Zsebike

Szeged:)

    Na most este és egy újabb bejegyzés Szegedről:D Azt hiszem nem is cifrázom túl, de imádom Szegedet:)) Kurva jó és nyugodt és mindenki kedves, az autos átenged és mindenki mosolyog:)) Azt hiszem ez kell nekem:)) Haza sem akarok menni:)) Bár ma kicsit szarul lettem shoppingolás közben, nagyon görcsöltem, de semmi gáz, egy patika és már semmi baj:)) Jah és hát igen shoppingoltunk is jó csajokhoz hiven:) Bár az sem volt egyszerű anyum és tesom Balázs anyuja kivitte kocsival a Sever centerbe (mert ott semi sem jár), aztán minket is ki akart vinni, csak felforrt a kocsi, uh gyalog:))) Nagyon élveztem! Balázstól kaptam egy kurva jo turaszandit ami rózsaszin:))) ha ezt Nóri megtudja, kitér  a hitéből vagy csak szimplán lepicsásozza:)) Na és igen egy újabb táska:))) Ha még nem emlitettem volna táskamániás vagyok van vagy ezer , de nekem mindig uj és új kell:))) Hát ez van:))) Utána plázába is átmentünk, de ott már csak tesom és Balázs vett magának cuccokat, mert én átváltottam haldoklóba, egyszerűen nem birtam felállni úgy begörnyedtem (kurva görcs:@):((( De hazafelé Bazsi vett nekem gyógyszert uh már jóóó minden:))) Vacsi a boci tejivóban:))) ÁÁÁÁ, ha még nem mondtam volna elégszer IMÁDOM SZEGEDET:))) Itt annyira boldog vagyok, hogy már Benjin sem gndolkozom és egyik faszon sem:)) Viszont azt nagyon sajnálom, hogy pont nem volt nálam a teló, amikor Csaba hivott:( de nem baj, kaptam helyette édes smst:)) Eagletól is, mint minidg:))))
Uh most teljes boldogsággal búcsuzom mára, még egy picit MSN, mert azért a barátok hiányoznak:)))
puszpusz:)

Szólj hozzá!

Címkék: msn szeged


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr75112596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása