HTML

It's my life

Blogom azért született, hogy a rég nem látott ismerőseim is tudják mi van velem, mik zajlanak körülöttem. Jah és semmiféle vallási vagy politikai vonzata nincs és néha az irásaim nem ezt tükrözik, de nem vetek meg semmiféle műfajt, ennek következtében nem itélek el senkit...Még az EMO-sokat sem, mert mindenki ember, mindenkinek joga van az önálló boldog élethez, úgy hogy senki nem szól bele!

Friss topikok

  • Lengyelgeri: Hát nem egy vidám élmény. :-( (2011.12.18. 12:15) BARÁT jelentése úgy tűnik ma már nem ismeretes...
  • benyu: Gondolom sokan úgy érzitek hogy nincs értelme az életeteknek. HÁT HAD VILÁGOSÍTSALAK FEL TITEKET K... (2011.04.14. 13:52) szar az élet
  • KameloT: @EMO boy: Mi szemtéség úristen mennyél sírni! És a vers igaz sajnos! Kikéne irtani az összes emos-... (2009.07.30. 01:49) EMO vers
  • WanteD: Hát most inkább a pasis részhez nem szólok hozzá.. Viszont a kisherceg az nagyon tetszik :) énis n... (2008.08.27. 21:36) ez szemétség...
  • WanteD: Na ez vicces volt :))) Na az ilyen pasikra szokták a csajok mondani, hogy nem az eszükkel gondolko... (2008.08.27. 21:31) ez nem ér...

Linkblog

2007.06.29. 02:34 Zsebike

Utóbbi 1 hetem:)

    Talán illene azzal kezdenem, hogy ki is vagyok én. Semmi extra csak egy átlagosnak nem mondható 19 éves egystemista csajszi!
    Nos már 1hete tervzem, hogy elkezdek blogot írni, de sajna csak most jutottam nethez uh akkor most elmesélem az utóbbi 1hetem, mert eléggé izgalmas volt:)
Elvileg úgy volt, hogy júni 22én vizitúrára megyünk, amit a suli szervezett volna. A csajokkal már nagyon vártuk(szinte csak ennek a tudata miatt éltük túl a vizsgaidőszakot is)! Erre 21.-én este jön egy telefon Nagy Petitől (ő lett volna az egyik szervező) és közli, hogy  a túra elmarad..---> teljes lelki összezuhanás... a csajokkal nagyon csalódottak lettünk:(
    És ha ez még nem lenne elég anyum is elutazoztt nyaralni pénteken nagynénémmel, mert direkt akkora tették a nyaralást amikor a túra lett volna...Apum mindig melozik, tesom meg már nem itthon lakik, uh teljes a lelkiösszeomlás---> 1hét magány, egyedül a nagy lakásban...Ennek persze minden velem egy korú fiatal örült volna, de én valahogy mégsem...nem vagyok selejtes vagy valami ilyesmi egyszerűen csak lakik egy bolond drogos gyerek a földszinten és az anyjával mindig itt csinálják a cirkuszt,uh nem kellemes egyedül éjszaka itthon...
    Pénteken végül strandoltam tesómmal, Krisztivel ( nővérem bnője), Nórimmal, Erikámmal--> nagyon jó volt! Éjszaka hogy ne legyek egyedül nővérem és vőlegénye itt aludtak , ami kissé fura volt, ,mert megrémisztően sokat ettek...nem sajnálom vagy valami ilyesmi egyszerűen csak számomra szokatlan, pedig hát én sem eszek keveset...
    Erre az én drága barátaim, hogy ne legyek egyedül hívtak , hogy menjek szombat éjszak velük múzeumok éjszakájára (minden évben készültem csak sosem értem el odáig:))--> hát persze, hogy igeeeeen:D:D Előttére megbeszéltünk Dokival( nagyon jó barátom, neten ismertem meg kb fél éve, bár igazán csak mostanában kezdtünk el beszélgetni MSNen, de már teljesen olyan mintha ezer éve ismerném!), hogy 4kor talizunk a batyin és sörözünk egyet:) Mivel én nem tudok annyi sört meginni, mint ő (4 - 5 üveg), ezért kiegyeztünk én egy üveg sangria, ő meg sok sok sör:) Nagyon jót dumáltunk, télleg  mintha ezer éve:) Csak nagyon hamar eljött az idő, hogy vége lett volna a talinak és mennem kellett volna múzeumozni:( UH valahogy elcsábított magához dvd-zni:) Hazafelé hozzá beugrottunk a lidl-be és vettünk egy üveg whiskeyt még meg egy kis colát...Aztán nála kinéztem a ködöt, hogy nézzük meg azt, de még mielőtt ez megtörténhetett volna zenét hallgattunk:) A hangulatunk már nagyon felemelkedett volt!
Szóbajött ki csikis és hol..Mondta keressem meg, hogy ő hol aztán egyszer csak egymásnak estünk, mintaz igazi filmekben...Csakhogy ez nem film volt, hanem valóság--> és elhihetitek nekem rettentően jó:) Bár a ködöt nem láttuk:) Reggel kínos csend volt, dehát nem baj...Végül mikor haza értem MSNen megbeszéltük, hogy nincs ebben semmi és csak barátok:) --> megkönnyebbülés:)
    Vasárnap Zsu aludt nálam, hogy ne legyek szomi:) Este Judeet és Andris átugorttak megmutizni a kiskutyát, akit találtak Diósjenőn:) Nagyon cuki..nekem is kell egy kutyu:)

    És igeeeeeeeen hétfőőőő irány Judeettal és Andrissal Balatonaliga:)) --> rettentő jó hely, házibulikat szoktuk ott tartani:) De most nem bulizni mentünk, hisz a nagyszülei is lent voltak Judeetnak, egyszerűen csak pihenni, kicsit kikapcsolódni, olyan vizitúra pótló féle:) Persze ekkor még nem is sejtettük micsoda kalandokban lesz részünk:) A nagyszülők nagyon kedvesek, és bezony nekik is tetszik a kutyu:D Este lehuztunk  fürcsizni a balcsiba, kutyut kinn hagytuk, hogy majd jövük, egyszer csak egy nagy csobbanás és valami úszik felénk...--> beszarás!!! Csak szegény kutyu, mert félt, hogy otthagyjuk:)
Másnap reggel punnyadás:D Majd fürcsi...Az idő még mindig jó, bár kissé hűvös:(
Este beugorttunk Siófokra tescoba meg nekem neteznem kellett már..:) Na igen, csakhogy a vonatot rosszul nézték ki és mire beértünk elment az utlsó visszafelé, uh ott ragadtunk!!!Nagymamájáékat felhívtuk, hogy ne aggódjanak!( persze ugye ezt nehéz megmagyarázni egy nagyszülőnek)..Megnéztük Siófokot nagyon szép, csak szar a hideg éjszaka újatlanban, az első vonatig még 4óra volt, uh felhivtunk egy taxist mennyiért vinne el minket--> 6000házt ez hülye!!!!!! végül lealkudtuk és 3000ft-ért elvitt minket Balaton - Szabadisóstóig, és onnan gyalog haza a hidegben és sötétben...izgi volt mint ne mondjak. Bár viszonylag hamar megjártuk, mert picit siettünk:) Fél3körül vissza is értünk, nagymamájáék kajával vártak minket és tök édesen cseverésztek velünk hajnalban:)
Másnap haza...--> kár:( rövid, de jó volt, egy - két dolgot leszámítva!
    Már a batyin vagyok mikor hiv Krisztián, hogy feljönne, mert új telót vett és megmutatná...Megdumcsiztuk, hogy 15perc múlva, mire megérkezem, már itt is van:) a telója nagyon szép...mondta menjünk valamerre, mert uncsizik...Hát végül kínai kaja lett belőle, meg mekis shake:)
És igeeeeeeeeeen fél 10kor este tali Dokival a bogdáni útnál:) Boldog vagyok, persze tudom, hogy csak barátok, de mégis kurva jóóóóóóó:)))
Megnéztük a ködöt (végreee), majd elkezte csikizni a taplam, ami egyre inkább simi lett, és végül az újabb egymásnak esés..Nagyon gyengéd és érzéki volt! Szeretem amikor egy pasi figyelmes, ez rá minden értelemben illik:) Hajnali 4kor elaludtunk és reggel újra csak barátok...--> érdekes felállás, bnőm szeirnt ribanc vagyok,de nem érdekel, jól érzem így magam,nincs kötöttség és mégis van egy gyengéd pasi:) Reggel belenézek a tükörbe és ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ kiszivta  a nyakam és anyám is ma jön meg a nyaralásból...Most mit mondok neki: " jajj igen a Nóri szívta ki..." (csak mert az volt az alibim, hogy Nórinál alszok), hát ez gáz, uh most takargathatom...de nem baj, ez az éjszaka még ezt is megéri:))
Mire anyám hazajön a lakásnak villognia csillognia kell, de még romokban:( na irány Vera vesd be magad:D és igen csillog és anyám itthon és kérdi milyen volt még nem volt itthon...Most ugye azt nem mondhatom neki, hogy kurva jóó, uh szolidan csak annyit mondok elviselhető:))
Délután MSNen Karchee közölte eltűnik az életemből, végülis igaza van sokkal könnyebb ezt, minthogy szembenézni a problémákkal és esetlegesen annyit mondani, hogy: "bocs Vera nem pletyizek többet", este MSNen megtalált Danika is, hogy mér nem fexem le vele, meg hogy neki ez az álma..hát nem tudom, nem igazán értem..Mégis mi vagyok én ügyeletes kurvaaaaa?:O HÁT AZT MÁR NEM!!!--> úgy tűnik ma minden hülye engem talál meg...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!KRETÉNEK KíMÉLJENEK KÖNYÖRGÖM!!!!!!!
Ma már péntek van, igaz még nagyon korán, de már péntek...MA délután elhúzok Erikához Ádándra hétvégére..Jön Nóri, Barbi + Gyuri is...JÓ lesz nagyon...

5 komment

Címkék: balaton buli nyár szenvedély haverok intrika


A bejegyzés trackback címe:

https://zsebike.blog.hu/api/trackback/id/tr90108178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én 2007.06.29. 15:38:30

Hát te sem vagy egy egyszerű csajszi...:)
De legalább éled az életed, adhatnál tanácsokat a mai szűzkurváknak is!!!
Cupp: Csaba

Zsuuuuu 2007.07.03. 14:11:27

igen :) ott aludtaaaaaaam :) ÉÉÉÉN :) mert én TÖK JÓ FEJ VOLTAM :D:D:D:D:D
na jó elég a fényezésből... MÉRT NEM MESÉLSZ TE SOHA NEKEM???????????ennyit ér neked 13 év????Hát köszi...... :D:D:D:D

Zsebike 2007.07.03. 15:12:24

Zsuuuuuuuuuuuu:) jó fej vagy:) bla bla bla...:))--> tessék meséltem:D:D hehe:))

WanteD 2008.08.27. 20:38:14

na ez aztán nem semmi egy hét :D ahogy látom egy percig sem unatkoztál.. na de nem lehetett kellemes amikor lekéstétek a vonatot és gyalogolni kellett éjjel :))

WanteD 2008.08.27. 20:38:15

na ez aztán nem semmi egy hét :D ahogy látom egy percig sem unatkoztál.. na de nem lehetett kellemes amikor lekéstétek a vonatot és gyalogolni kellett éjjel :))
süti beállítások módosítása